Tee Slankasta arkipäivän ystäväsi

Käytä Slankaa niin kuin itse haluat

 Voit korvata juuri haluamasi määrän aterioita Slankalla!

Tässä joitakin esimerkkejä:

  • Kun haluat syödä jotakin kevyttä ja vähäkalorista, mutta silti ravitsevaa
  • Kiireisinä päivinä, kun ei ole aikaa tehdä itse ruokaa
  • Kun olet tyytyväinen painoosi ja haluat pitää sen
  • Kun satunnaisesti haluat syödä enemmän, niin voit kompensoida sitä Slanka-aterioilla seuraavina päivinä.

Suunnittele viikkosi huolellisesti etukäteen. Mitkä päivät ja mitkä ateriat korvaat Slankalla? Älä odota niin kauaa, että olet nälkäinen – silloin saatat valita hampurilaisen vähäkalorisen ja terveellisen Slanka-aterian sijasta.

slanka-shake-ersatt-maltid-vlcd

Muuntele Slankaa, maukkaita vinkkejä!

shakes_in_sunSlankan keitot ja pirtelöt ovat todella hyvän makuisia sellaisenaan. Mutta voit olla myös luova, ja muunnella tai tehdä kokonaan uusia makuja. Täältä löydät monta hyvää vinkkiä »

Tee Slankasta arkipäivän ystäväsi!

  • Välipala – Slanka vie nälän ja siihen on pakattu paljon ravintoaineita mutta vähän kaloreita!
    Vinkkejä: Valitse ateriapatukka, vanukas, pirtelö tai keitto silloin, kun kaipaat hieman lisäenergiaa, mutta et halua sortua makeaan.
  • Iltapala – Kun syöt vähemmän illalla niin painosi putoaa. Ota Slanka!
    Vinkkejä: Lämmittävä keitto – esim. Thai tai Vihreä keitto silaus Slanka kookosöljyä mukana maistuu hyvältä.
  • Juhlavat jälkiruoat – Slankan herkullisia vanukkaita on vaikea pistää paremmaksi.
    Vinkkejä: Kutsu perhe ja ystävät maistamaan hyviä vanukkaita. Laita päälle terveellisiä marjoja tai tummaa suklaata lastuina. Rentoudu ja nauti Suklaavanukas ja Kookos-Mango tyylikkäässä jälkiruokalasissa.
  • Valmistaudu juhlaillallisiin, Jouluun ja muihin juhliin – Slanka-ateria ennen juhlia vähentää ylensyömisen riskiä.
  • Lennolla, junassa, autossa, hotellihuoneessa, kaupunkikierroksella jne. Vinkkejä: Pidä aina Slanka-ateriapatukkaa mukana käsilaukussasi, tietokonelaukussasi tai autossa, niin et joudu tilanteisiin, joissa joudutkin valitsemaan jonkin karkin tai muun kaloripommin Slankan sijaan. Slanka-patukassa on vain 210 kcal, mutta se on terveellinen ja siinä on paljon proteiinia. Se korvaa kokonaisen aterian!

 

Lue lisää yksityiskohtia Slankan paino-ohjelmasta